Fina fredag!

Dagen har varit fin som sjutton och bestått i underbar väckning på telefonen av min härliga Tess, sedan var det i och för sig en ur-seg föreläsning i skolan men vad gör väl det när man vet att det sedan är fredag och helg!! Blev lite ärenden inne i stan & en fika med fina ElinSkånskan :-) Nu inväntar jag Ida som ska hämta upp mej för vi ska ut till Heagård! Sedan ska vi handla fredags-gottis på Maxi innan Ida & Linda kommer lagom till fredags underhållningen Let´s dance :-) Jag är stalledig idag om någon börjar undra om jag glömt käre P, men nej då det är Emelie som fixar med P idag!

Ha en underbar kväll!


Chai-Latte & Mandelskorpor på Skånskan....            ...Med Elin


Försökte mej på färgaccent på kameran... Gick ju inte riktigt som jag tänkt mej, får

prova i lite bättre ljus tror jag :-) NU ÄR DET HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

ses snart honey!!!

2010-01-22 / 17:44:55     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?