Ett brev på posten!

Idag har jag haft en effektiv pluggdag & jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv!! :-) Mötte upp Elin i bibblan vid strax efter tio och vi gick därifrån vid strax innan 18, det tycker jag var riktigt bra gjort!! Givetvis hade vi en liten lunchpaus och även en sväng in på bokhandeln för att köpa nya pennor... Det behövs vill jag lova vi skriver så fingrarna blöder i princip!! Efter att vi packat ihop på bibblan var jag bara hem och bytte till stalljackan å sedan åkte jag ut till P! I stallet var allt frid å fröjd förutom att P måste haft "kiss-kalas" i boxen i natt för fy sjutton va han lortat ner!! Tränade honom på lina idag i ridhuset och han var superfin!! Han tyckte nog det var roligt att få göra det igen för det var bra längesen nu, jag måste införskaffa mig en tömkörningsgjord så jag kan träna honom från marken lite smidigare! Efter stall-brejket blev det direkt hem till Elin igen för lite käk och ytterligare plugg! Vad som däremot fick mitt humör på topp idag var när jag kikade i postfacket i eftermiddags och jag hade fått ett jättestort, tjock och fluffigt brev från mamma & pappa! Inuti gömde sig ännu ett jättefint virkat kuddfodral, 2 st bodybalance dvd:r och när jag skulle slänga kuveret såg jag att det där låg ju en plastficka!!! Å det härligaste någonsin, Mamma & pappa hade skickat en gott nytt hälsning med bilder på sig själva :-) Jag blev så himla glad - NI ÄR BÄST!!! Nu sitter ni på kylen ;-) Väldigt gulliga föräldrar jag har! :-)

Imorn väntar plugg från nio så nu är det dags att kojsa, sussa gott!
P & K

Det är inte jag & min väska,           Elin i full fokus!
utan det är min väska & jag -
den är stor & inte minst TUNG!


Att få riktiga brev, är något bland           På mitt kylskåp! ;-)
det bästa jag vet :-) Man blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?