Energifylld söndag!

God afton! Idag är jag på G, började dagen med att åka ut till stallet, fodra och ta ut alla pållarna sedan blev det lite frukost och fix innan jag klädde på P kandaret vid lunch.. Red ett träningspass i ridhuset som gick riktigt bra! Han var superduktig - kandar är ingen dålig idé alltså! ;-) jag drog mej hem från stallet vid ett-tiden och käkade smarrig lax-soppa till lunch och grejjade runt i lägenheten innan jag knallade bort till gymet! Mötte Ida i gymet och hon lyckades övertala mej att gå med på Core när jag ändå var där, så nu är jag back on track! TACK Ida! :-) Nu har jag precis slängt i några maskiner tvätt och ska så småningom bege mig bort till Simon och spana in hans nya lya, när jag fått i mej lite middag!

Ha en skön kväll, vi hörs imorn! :-)


Kandaret underlättar en hel del på denna herren!     När vi tränat klart idag... P äter

                                                                            minst sagt med heela ansiktet ;-)

Middagen idag fick bli någon form av kassler-gratäng av vad jag hade hemma, kallar det
"Tropisk kassler" så blir det lite roligare! ;-)
Man tager vad man haver, och ibland lyckas man :-)

Purjolök, paprika & kassler fräser med curry i pannan, sedan shoffar man på lite skivad
banan & annanas, till sist fullkornsris och mager matlagningsgrädde. Smakade av med lite
Cayennepeppar & svartpeppar... NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?