Catch up-kväll med Bella!

Efter att jag varit i stallet tog jag ne välbehövlig & galet varm dusch, blev ett hårt träningspass med P idag och vi blev väldigt svettiga båda två, Bibban var i ridhuset och "sparkade" mej i baken lite, så då gick det ju minsann inte att maska längre... Himla bra & P blev jättefin! Vid strax innan åtta kom Bella över och vi har catchat upp ordentligt! Blev en hel del snick snack om det mesta! Bland annat lite om planerna på min tänkta visit hos henne i Italien i vår. Men innan det blir det upp till Götet för att säga hej då på ett litet tag.. Vi kalasade på Söder-te, kex & russin till både So you think you can dance & Paradise hotel :-) Sedan spelade vi lite spel också - spelet "tjej-middag" som jag fick i julklapp - faktiskt riktigt underhållande i många fall! Nu har Bells cyklat hem och jag måste verkligen ta kvällen nu för att orka med plugget imorn - men i övrigt har jag en "lat-dag" Med tanke på de hårda passen idag så ska jag unna mej att vila helt! Inte ens mocka bajs ska jag göra för imorn så är det Emelie som har hand om P. Så på kvällen bär det av till Ängelholm för lite Bio!!

Sussa gott!!

Jag & Bella mitt i myskvällen :-)

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för igår gumman, det va jättekul å se dig igen! <3

2010-01-13 / 09:40:16     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?