Brunch!

Idag började min härliga lördag ofattbart härligt! Tog sovmorgon, vilket jag börjat med ofta nu för tiden vad det verkar som - min ålder verkar vara en hård ålder ;-) Vid 10.30 vankades det brunch hemma hos den nu mer 23 år gamla Catta! GRATTIS!! Å vilken brunch! Det var nog minst sagt bland de finaste och godaste bruncher jag ätit underbart härligt och med mysigt sällskap av både Catta & Jenny. Vid tolv började jag jobbet och idag kändes det att våren börjat flytta in i butiken, inte minst märks det på alla underbart färgglada Converse!! Å dom är jättefina!


Härligt härlig brunch!


Jenny mitt i brunchen :-)                                        Catta!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?