Ambitionerna är på topp!

Idag har hela dagen ägnats åt tentaplugg i stadsbibblan, cyklade vid nio imorse efter att ha fastnat vid filmen Tingeling.. Cykeln gick ganska trögt genom snön och det i princip vräkte ner snö! :-) Under hela dagen har vi bara Rå-kört järnet, vi tog väl kanske 10 minuters lunch med jättegod kycklingsallad som Elin hade med och under hela dagen såg vi hur snön föll utanför fönstren! Jag vill bara ut och leka i snön med pulka och rubbet! Men det väntar ytterligare 2 dagar med inomhusaktivitet i form av plugg innan tentan på fredag... När vi vid strax innan fem gav upp efter några tappra försök till att återfå fokus så skulle jag bege mej hem,  jag vill lova att det var lättare sagt än gjort!! tror inte Halmstad sett så mycket snö på länge så det var inte plogat någonstans i princip så efter att försökt trampa några meter på cykeln, blev det till att kliva av och knata hem isället... Väl hemma så bytte jag om till stallkläder och körde väldigt försiktigt ut till stallet i den sliriga snön, Jag tog ett välbehövligt brejk i plugget och jag och P tränade i ridhuset, och det gick Superbra idag!! Bästa på väldigt länge så det var så himla himla roligt!!

Nu ligger jag under filten och myser, ser på So you think you can dance och snart blir det Paradise innan det blir dusch & sängen. Imorn ska jag ha morgonpass i stallet eftersom det är röd dag så jobbar inte Ida som vi är bortskämda med varenda annan vardag, men det ska jag väl fixa! ;-) Sedan blir det plugg för verkligen hela slanten!!

Ha de gött allihopa!
P & K

Gött med mössa ändå :-)               Jo, men det har snöat en hel del! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du är som pluggar så :) Skönt att se att du kan använda mössan trots Charlies mordförsök!!

2010-01-05 / 22:07:49     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?