Upp & ner, ut & in

Som rubriken beskriver har de sista dagarna varit lite både ut & in och upp och ner! Saker och ting har ju inte riktigt gott som man allra helst önskar och nu snackade jag precis med killen på verkstán och de har ju även lyckats med konststycket att beställa hem FEL startmotor till min bil! Jag blir så in i bänken trött och vad de kunde se så hade de inte en enda lånebil till mig heller... Hmm nu får vi se hur jag ska lösa detta, låter ju fruktansvärt illa att säga, men jag är helt klart riktigt beroende av bilen för att fixa dagarna! Även jag hade lyckats med bedriften att ha bokat en tvättid för idag som var igår! haha försår ni hur tappad jag känner mig?! har minst sagt vart lite mycket nu ;-) Som tur är så har dagarna som gott även bjudit på trevliga saker med för att jag har så fina vänner - så TACK än en gång alla mina nära! Ni är bäst!

Nej nu måste jag att slå upp böckerna och göra mig välförtjänt av en kommande fredagkväll!
Ha de gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?