Ordet "borde" är ett ont ord!

Idag bara borde jag ha pluggat precis hela dagen! Men inspirationen är verkligen inte det den borde vara! Jag borde ta mig i kragen och sätta mej med näsan i böckerna! Egentligen är det inte mycket jag borde göra, men plugga är en enda sak som jag borde göra, ändå så lyckas det inte! Det är många i klassen som tillsammans med mej fått den nu mer berömda "kognitions huvudvärken"  - den är otroligt smittsam & när den väl anlänt är den näst intill obotbar! Den kanske kan botas med allt sånt som inte innefattar det man borde, så som gå en promenad, äta godis, färga håret, städa, göra fruktsallad, sitta på facebook eller slipa på lite andra brilljanta idéer som är bra mycket roligare än det man egentligen borde ägna sig åt! Så idag har det blivit lite av det vi borde, Catta har varit här och vi har i alla fall pluggat så där lite lagom! Lagom är bäst, vill jag tro! När jag hämtade Catta efter stallet blev jag även stoppad av polisen i min hyrbil och fick blåsa & visa körkort, det var ren tur att jag hade med mej plånkan! Nu på eftermiddagen har Catta varit så gullig och färgat min utväxt, vilket var minst sagt något jag borde gjort för längesen! Men nu är det faktiskt bra mycket friskare än innan, trots lite hemmafärgning - Catta var bra med brödpenseln! ;-)

Nu kanske jag borde göra det där jag borde gjort hela dán!
Ha en mysig kväll allihopa!

Catta lunchar i sin nya ur-snygga         Fruktsallad, kesella & nötter! Observera

Adidas-jacket! Vill också ha! ;-)         även sugrören! Allt för att förgylla plugget lite!


Under färgningsprocessen, nojjiga värre! Både frisören & jag ;-)


Resultatet!                                   Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?