Tacksamhet & ljuva dofter!

Idag har jag en lite dålig dag, jag känner mig helt överkörd fortfarande men nu har jag fixat en kopp te efter maten & ska  bara krypa upp i soffan och njuta! Himla skönt att jag i alla fall började dagen bra med min älskade P, vi red ett riktigt bra pass i ridhuset! Jag gjorde några ärenden på stan efter att huvudvärken vunnit över plugget. Apoteket bockades av först på listan och sedan blev det lite goda dofter från Yankee candle, sånt mår man alltid lite bättre av tänkte jag :-) När jag öppnade postfacket här hemma hade min Bästa Mamma skickade ett brev igen - jag blir alltid lika överraskad och glad! Ett bensinkort bättre, så nu kan jag tanka igen för det andra hade blivit avmagnetiserat i brevet hade underbara mamma även vikt ner en härlig Mys-tröja och ett gulligt kort!
- "Det omöjliga tar bara lite längre tid" stod det skrivet på kortets framsida och det fick mej faktiskt genast att må lite bättre!

Nu är det måndagsmys nästa!
Ha en härlig kväll


Älskade prinsen!                          Mys-tröja från mamma!


Självklart fick favoriten Clean Cotton följa med hem i påsen!


Prövade 2 nya dofter också! Lavender/Vanilla & Macintosh spice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?