När jag behöver dig som mest då är du där...

Jag har precis gråtit av glädje!! Jag vet inte om det är all stress och tryck som är inför imorn eller kanske de nya prillrerna eller så är det bara för att DU är en så fantastisk vän! Du gör mej så fantastiskt glad och jag vet att du alltid finns där när jag behöver dig! Det kunde inte passat bättre än att bästaste bästa hade skickat en underbar gåvaposten! Detta bara för att visa sin kärlek & uppskattning, det bor en otrolig vän i DIG TESS!

TACK!!


Vad som låg i postfacket: Plugghästgodis i form av mjuka sockerbitar,
pirrpiller, kärleks-tuggummi, snyggpiller och ett "du är bäst kompis-block"
Till min förvåning hade även en ny Cosmo anlänt - Mycket angenämt det me!

Tess & Atlas på Lövhöjden!          Vi på Tylösand i somras!

Kommentarer
Postat av: LInda

Gud vad gulligt av tessan!!! förstår att du blev glad :)

2010-02-18 / 21:13:29     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Tess

Söta söta du! Du förtjänar lite uppskattning och kärlek! Du sliter så med skola jobb och häst och jag är så stolt över hur du får ihop allt! Det jobbigaste för mig är att jag är så långt borta och inte kan hjälpa dig när det ibland kör ihop sig! Jag finns alltid här på samma sätt som du finns här för mig! Du är guld gumman! Kyssss

2010-02-19 / 07:04:07     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?