Hur kan det hända?!

Go kväll allihopa! Idag har jag inte direkt haft min bästa dag snarare tvärtom! Idag har jag:
- Vaknat med obeskrivligt halsont
- Upptäckt att jag försovit mig
- Varit på en väldigt oinspirerande föreläsning
- Stressat som fasen för att hinna äta innan jobbet
- Försökt starta min bil under stress för att lättare ta mig till jobbet, varav bilen är STENdöd och inte startar
- Fått elda upp mitt cykellås som frusit
- Försökt cykla i snömodd med en KASS cykel vars kedja hoppade tre gånger på väg in till stan
- Börjat med en annan sorts p-piller och är såklart redan lite som en hormonell berg&dalbana
- Sprungit runt på Lantmännen med Simon för att köpa hästmat i galen takt
- Bogserat bilen till Volvo i halkan med Simons hjälp
- stressat ännu lite till för att hinna till P

Så jag vill bara säga att det är enorm tur att man har så fantastiska vänner som hjälper till, ställer upp och engagerar sig för att man ska klara av sådana här dagar då olycksvågen sköljer in! Tusen TACK ni är underbara!!

Nu har jag fått mat i magen & sitter i soffan så just nu känns det lite bättre. Nu ska jag fortsätta med plugget samtidigt som jag ser på Vinterspelen & S.Y.T.Y.C.D. Sen ska jag sova & hoppas på en bättre morgondag!

P & K
Kommentarer
Postat av: Tess

Attans nedrans skit att det kan gå så tokigt allting på en gång! Jag har försökt ringa dig men antingen är det min mobil igen eller så är det upptaget för ditt tele svar går på. Tänkte sussa nu mitt hjärta!! Vi kan väl höras i morgon istället? Älskar dig mer än allt! natti kyssss

2010-02-09 / 22:47:03     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Linda

Men fy fan vilken dag!!! Hoppas dom lagar bilen åt dig!!! PUSS

2010-02-09 / 23:15:28     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?