Helgen- skön & vacker!

Helgen är fantastisk, det är metervis med snö & det är så mycket att det inte längre går att vara ledsen på den trots att jag satt fastkilad som attan med bilen i lördags morse ;-)
Fredag: efter tentan blev det en välbehövlig ridturP sedan tog jag det lite lugnt hemma innan det var dags att gå bort till klassen! Catta kom hit, vi hade lite förfest för 2 innan vi pulsade bort i snön :-)


Catta & jag

Lördag: Som sagt vi kämpade loss bilen på lördag morgonen med hjälp av en fantastisk dam som stannade och kämpade med oss! Hon gjorde verkligen dagens stora gärning! Sedan blev det lite helgjobb i butiken. Jag är faktiskt chockad att vi ens sålde en enda sko, med tanke på vädret så har vi ju inte direkt rätt modeller inne! Canvas, ballerinor och klackar är ju inget att traska med nu direkt! Men vi har en hel del snygga gummistövlar som är ett hett tips när detta börjar töa ;-) Blev en sväng i stallet också hos älskade P & på kvällen hamnade jag hemma i soffan hos Elin & Mange, med lite tapas, melodifestival & ett euforiskt OS!


Elin, Polly & tapas-bordet!

Söndag: Jag spenderar hela början av dagen i sängen med frukost, TV & tidningar! Ska snart springa ner med tvätten och sedan blir det ut till stallet & jag måste säga att jag är glad att det är kallare så att snön inte töar på en gång för den är ju trots tiden på året, förbaskat vacker!


NJUTA !


SNÖN!



Lite bilder om hur vi har det här i Halmstads vinterland! Snöänglar, snöbollskrig, promenader
& mys!

En skön söndag önskar ja er alla!!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?