Göteborg horse show

Igår hade jag en fantastisk dag i Göteborg! Jag kom dit vid elva tiden och sprang en sväng i affärer innan mamma & pappa kom och plockade upp mig.. Det blev stående pizza slize med alltid lika glada Britt & Anders innan dressyren började. GHS är alltid underbart, jag vet inte vad det är som gör det egentligen men förmodligen allt som jag älskar! Hästar, inspiration, människor, utställningar, spänning, gamla bekantskaper & godsaker! Efter showen gick vi i slasket till Avenyn & Lilla London där det blev god mat & vin innan vi åkte hem till Halmstad igen :-)

Nu ska vi pyssla lite & ha en skön lördag!
P & K


Love it!! Anky & Painted black


mera inspiration...                                                 Mamma & pappa


Mat på Lilla London

Blev ju såklart lite shopping på mässan också, men det blir mindre och mindre med åren... ;-) Men blev ett nytt regntäcke till P & en väst till mig, sedan trillade det ju med lite småplock också såklart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad roligt!! Man blir nästan gråtfärdig när man ser hur jäkla duktiga dom är alltså!! Ha en härlig dag med mammsen och pappsen nu :)

2010-02-27 / 11:51:25     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?