Forgive me father for I have sinned

Måndagen var åter en dag fylld av saker 2 do! Började med en visit hos P som tyvärr har stämplat sig själv på insidan av höger bakben så han har fått vila och gå i hagen idag. Benet & såret är väl omhändertaget och sådan himla tur att det är så bra väder ute så såret håller sig rent och kan luftas så att det läker fortare! Efter stallet blev det in till stan för att ordna en rad ärenden, allt gick finnemang tills min fingrar inte kunde hållas i styr längre! Det är nämligen så att jag hittat en alldeles underbar liten militärgrön vårjackaHM till ett riktigt pangpris, så jag köpte med mej den hem på öppet köp! Sedan var även lyckan gjord då en av mina absoluta favorit-tunikor återigen finns i butik efter ett bra tag! Vet även att jag fått en del frågor angående min tidigare tunika, vart den är ifrån osv. Så nu vet ni att den kommit i repris på Vero moda, i 100 % bomull i färgerna blekrosa, Latte & svart, underbar är den! Ett litet tips ;-) Tänkte även tipsa om att Kappahl har denna veckan ett pang-erbjudande på BH:ar – ALLA BH 99 :- veckan ut! Bäst att passa på!

Idag måndag flög även bästa Bella sin kos till Italien, kommer sakna henne enormt! Som en liten tröst hittade jag även en kopia på hennes så underbara armband, även det på Kappahl ;-)

Här kommer lite bilder!
P & K


Lite kass bild, men ett smakprov!   Blev en blekrosa för min del...

(Nu har blogg.se tydligen tagit kvällen för nu fungerar det tydligen inte att lägga upp fler bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?