En blandning av sött & salt

Igår blev det en skön slö-kväll hemma hos Björn. Jag, Janne & Björn fixade med lite mat och Gino till efterrätt innan vi slängde oss i soffan som tre överjästa degar! Imorse var det riktigt tungt att gå upp, jag tror jag fått för lite sömn i några nätter och det enda min långdragna förkylning behöver är väl just sömn.. Men men väl uppe var det ju nemas problemas! Hästarna var hungriga när jag klev in genom dörren, medan de käkade sin frukost fixade jag med allt som hör till och blev lagom hungrig jag me! Men det var bara att härda ut lite till för hur gött är det inte att komma in i värmen efter en tidig morgon ute i stallet och sedan värma sig med en stor kopp te och massa frukost!? Jo underbartP har ju vilat så gott som hela veckan eftersom jag känt mej så krasslig , men idag var det dags att sätta igång träningsapparaten igen - så det blev ett jäkla intensivt pass i ridhuset! P var tok-laddad, men jag krävde inte så mycket utan försökte bara att vara lika engagerad som P ;-) Han var duktig idag, och jäklar vad han jobbade på - ibland stämmer det faktiskt att man vilar sig i form! Efter stallet blev det plugg ett tag, Björn drog med mej till Bibblan vilket var grymt bra, så jag fick nåt gjort! Bjöd mej på tonfisksallad gjorde han med, snälla vännen! :-) Nu har jag handlat lite på Maxi, bara det nödvändigaste för jag är så trött :-P

Den hjärtliga dagen till ära har jag köpt blommor till mej själv - det gjorde mej väldigt glad! Så nu står det fina färska blommor på bordet, så ska jag alltid ha det en dag! ikväll är jag hembjuden till Catta & Jesper för lite mat & film - känns perfekt!

Ha det underbart!
Stoora kramar en dag som denna


Fixa fixa fixa!                                                       Janne hugger in!

Mat!                                             Nöjd Björn!

Janne gillade att glida i glajjor!       På bordet :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?