Drängarna!

Vid lagom tid hörde Simon & Björn av sig och ville följa med mej ut till stallet, alltid lika välkommet när någon vill göra en sällskap! Killarna är även perfekta som drängar och hjälper gärna till med sysslorna, jag hoppas snart jag får dem upp på hästryggen med, å det verkar inte allt för långt borta! De blir modigare & modigare för varje gång :-) Idag fick vi rida inne för trots kylan blev det väldiga styltor på P för han har inga snösulor. Träningen gick bra, jag fick upp värmen ordentligt medan killarna satt och huttrade på läktaren! Ikväll har det vart lite gott käk hos Björn & nu ska jag ta och hoppa i säng så jag vaknar utvilad & glad imorgon! Kanske eventuellt att jag ska orka sätta på OS-hockeyn som börjar vid sex...... Vi får se.....

Sussa gott allihopa! Kul med lite förändring på bloggen va?! Alltid nåt! ;-)
P & K


Simon, Björn & stallmissen på en höbal!                  Putte P!


Mysigt för hästarna!


Solen på väg ner i Sperlingsholm

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen jättefint!! =)

2010-02-22 / 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?