Det går trögt...

Nu är jag helt slut, efter en tidig morgon på hästryggen. Jag kände mej väldigt pigg när jag och P tränat klart och jag svängde förbi en snäll tjej här i Halmstad som hade den kursboken jag skulle ha till ett bra pris och sedan blev det en blixtvisit hemma för att duscha av mig och ta med mej böcker, dator och mat till Elin! Nu sitter jag, eller snarare ligger jag i hennes soffa med datorn i knäet och lyssnar på The story. Många av frågorna i kognitionspsykologin är riktigt tröga så jag unnar mej en kort liten paus. Magen gör ont med, svullen och dan likt 6:e månaden - ni fattar vad jag menar, helt fel vecka! Med andra ord så känns plugget såå trist, vädret är vidrigt och jag vill hellre baka en kaka & gå ut i fantasi-solen, knappt så den ens existerar i fantasin så grått är det ute ;-) Flummar gör jag också känner jag nu skulle nog även behöva en huvudvärkstablett...

ska gaska upp mej snart, men ibland får man faktiskt känna sig lite ynklig :-)
P & K


Några veckors avkoppling i värmen hade minst sagt suttit fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?