Dags för plugg!

Vaknar imorse och startar all teknik här hemma, inser snabbt att jag har missat att Ferry har tagit OS-guld igår kväll! Herregud så dant, det är ju Live man vill se det ju... Men sjukt kul med ett OS-guld till! Nu ska jag ta och göra iordning mej lite och bege mej till skolan för en frågestund inför tentan. Våra stackars lärare kommer ju bli helt nerköttade av frågor med tanke på att vi är några stycken och själv har jag nog ca 20 frågor på det här jäkla ämnet! ;-) Efter frågestunden blir det bara att sätta ner näsan i böckerna och gilla läget! Jag vill ha fredagkväll NU!!!!

Have a happy day!
xoxo




Här hade jag behövt vara nu, för lite cooping! Stranritt med P hade suttit

som ett smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?