Bara plugga!

Usch det är ju inte alltid roligt! Men det är tur att man har en underbar klass & underbara vänner samt en fantastisk hästskötare som tar han om P när jag inte har någon bil! Tyvärr är bilen inte alls kry så jag är utan den i några dagar & hoppas bara på att den inte ska ruinera oss! Imorn får jag låna Simons bil för att ta mej ut och rida efter seminariet!

Nu kan det väl snart hända nåt roligare snart!!! Jäkla typiskt att det är tentaperiod!!
P & K


Elin pluggar seminarie...               ... Teknisk psykologi för fulla muggar - Pascale, Elin

                                                   & Malin


Catta & Pascale i Fantastiskt fokus!!                       Tentaplugg med Catta - lagom uttråkade

                                                                           Observera toa-rullen! Så snorig är jag nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärte hälsningar...



Du har kämpat duktigt i motlut.Nu kommer den härliga

nedförsbacken....och snart kan du rulla fritt igen.



Kramis Mamsen(pa vill nog vara med oxå!)

2010-02-12 / 11:21:11
Postat av: Anonym

Hej Hjärte vännen!

Du har kämpat duktigt i motlut.Nu kommer den härliga

nedförsbacken och du kan rulla fritt igen....



Kramis Mamsen(Pa vill nog và mä oxå!!)

2010-02-12 / 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?