Sysselsättning!

Igår åt vi härlig middag här hemma & såg på filmen Baksmällan!
Imorse vaknade vi till tråkigt och ruggigt väder här i Hstd medan det bjöds på sol hemma i Karlstad!
Hoppas ni som haft sol fått njuta ordentligt av den!
Vi har sysselsatt oss med lite annat som biltvätt, mek med cykeln, utflykt till kvarnen för shopping och lunch, stallet samt besök på Heagård!
Någon promenad vid havet blev det inte då regnet började piska på bra efter lunch!
Vi åt en god lunch på kvarnen och jag köpte med mig deras underbara saft hem i fina flaskor!
Senare åkte vi ut till Stenalyckan och jag fick en till försenad födelsedagspresent i form av en löpar-dress!
Nu har jag topp-motivation till att ta mej en löptur!
Knepigt det där när man har nya saker, en ny cykel och jag vill ut på cykelutflykt, nya träningskläder och jag blir väldigt träningssugen!

NU blir det efterrätt & mys här hemma!
Ha en härlig kväll!




Jag blir bortskämd!


Fått den jättefina Iittala skålen som ändrar färg!


Nya träningskläder till mitt nya "jogging-liv"


Kommentarer
Postat av: Tess

Sjukt snygg joggingdress bejby!!

2010-04-04 / 21:01:46     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?