Solen är otrolig!

Idag har det varit ytterligare en fantastisk dag med massa härlig sol!
Och i och med Solen kommer även effektiviteten & energin tillbaka hos mig.
Idag har jag hunnit med väldigt mycket och sitter nu i soffan bra mycket tidigare än vanligt,
färdigäten och klar, det är märkligt det där, hur kommer det sig?
Men jag mår ruggigt fint efter en dag med
skola, bilverkstads-besök, handling, stallet & träning
Var i stallet riktigt länge idag och bara njöt! Simon följde med ut och passade på att springa en runda i vackra Sperlingsholm. Sedan red jag och Lisa ut en sväng i den sköna eftermiddags-solen & sedan tränade vi på banan i det minst sagt UNDERbara vädret & P var superduktig!
Väl hemma fixade jag lite mat och såg sedan till att ge mej själv en ordentlig spark i baken,
och gav mig ut på en liten runda!

Ha en riktigt skön kväll!
P & K


NU: Keso, Mango, Passionsfrukt & honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?