Räkfrosseri!

Efter jobb & ridning blev det efterlängtat frosseri hemma hos Elin!
Snack, räkor, Aioli & vin med två härliga brudar!
Karin knatade hemåt inpå småtimmarna, medan jag stannade kvar som nattgäst!
Vaknade otroligt skönt imorse och blev servad med nybryggd Latte & god frukost!
Elin agerade även sjuksyrra och tog bort mina stygn,
till min inte så stora förvåning hade ju doktorn sytt ihop mig på ett mindre snyggt vis!
Jag förstår inte att det ska vara så svårt, suturknuten hade växt fast i såret så jag
fick åka till Droghandlarn och köpa "sygn-tejp" Tröttsamt!

Nu har jag vart huslig, handlat, tvättat och gjort pannbiffar med sås!
ska "slita" mig från plugget nu & åka ut till P!

Hoppas ni har en härlig dag!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?