Postat bajs!

Nu är jag precis hemkommen från en mysig kväll i stallet!
Tränade Plina idag & han var super fin!
Efter att ha kvällsfodrat alla pållarna var det dags att plocka bajs!
Numer måste man som hästägare nämligen skicka in treckprov för analys för att få ut
avmaskning om det behövs. Så nu har jag postat tillbaka
ett brev med bajs
till labbet..
Nu är det söndagsmys som gäller!
Söndagkvällen, en av de allra bästa,
kravlös, lugn & skön!
Kanske inte helt kravlös denna gången, för jag ska försöka ta tag i
instuderingsfrågorna men till det så blir det lite
Ben&Jerrys, för det är ju fortfarande helg!

Ha en riktigt sköön kväll!
P & K


Kommentarer
Postat av: Aless

haha ett brev med bajs, det låter lite lustigt. Vet inte om det är jag som är omogen eller bara lite söndagstrött ;)

2010-04-18 / 23:06:53     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Putte

Va?!? Vilken dum regel! Tur man slutat med att lukta häst, hihi :-)

2010-04-20 / 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?