Påskafton!

Hoppas ni har en riktigt GLAD påsk allihopa & njuter av det underbara vädret!
Min dag har varit toppen, med stora kontraster!
På stan var det galet med folk och försäljningen tog fart med det samma!
Tror aldrig någonsin jag haft så mycket att göra på jobbet! :-)
TACK vädret för den fina försäljnigen!
När vi bommat igen blev det en fika ute i solen med mami & papi
Sedan blev jag en cykel rikare! :-)
Wiihoo nu kan jag äntligen cykla igen - denna staden är en dum stad att vara utan cykel i..
Tusen TACK mamma & pappa!
Har såklart även varit ute hos P som har fått mysa ute i solen hela dagen!
Även fölisen fick se den stora världen idag för första gången!

Nu har vi käkat mat & ska bege oss ut på en liten kvällspromenix!

Ha en härlig afton!
P & K


Mamma & Pappa i solen!


Panther & Jag önskar Glad påsk! och lilla Honolulu är ute för första gången!


Jag & mitt nya vrål-åk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?