Muffins & mys!

Efter en heldag i skolan cyklade jag en sväng på min nya cykel, för att lämna in en bok på bibblan. Till och med kul i regn! Efter det bar det äntligen ut till stallet :-) Blev ett toppenpass på P!
Tror att P mått riktigt bra av en liten påskvila, för idag var han klockren! Hur mjuk och fin som helst, en riktig fröjd att rida! Tror att P har tagit på sig en liten "pappa-roll" för fölisen med för han gnäggar så fort hon rör sig och kan inte slita sin blick ifrån henne..
Väl hemma fick jag sätta lite fart med tvätt, mat & muffins!
Sedan har kvällen har spenderats i goda vänners lag!
Madde, Elin med Polly, Simon & Björn har varit här på lite kvällsfika & mys!
Det är alltid skönt att få gotta till det litegrann även i veckorna!
Med tanke på att de allra flesta dagarna faktiskt är vardagar vore det ju lite dumt om man hela tiden skulle vänta på helgen..

Sov gott mina vänner!
P & K


Vi åt vaniljmuffins med hallon & vaniljkräm på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?