Luften bor i mina steg!

Blev en alldeles för dryg väntan på mamma & pappa, så bestämde mig för att ge mig ut i den sköna solen!
En härlig vårkväll, och jag inser varför jag faktiskt bor Halmstad!
En underbar stad, men när de isiga vindarna blåst hårda i några månader är det lätt att glömma,
men idag kom jag på det, hur underbart det är!
Skulle ta mig en rask promenad och hämta fredags-sushi, men fick skynda för att hinna till grön gubbe
så jag började springa!
Sedan kunde jag inte sluta, den våriga luften och ljuvliga kvällssolen blev mitt bränsle och fötterna gick av sig själva!

Nu har jag avnjutit sushi & vin, samt fått efterlängtade päronen som gäster!
Imorn ska jag jobba lite och sedan är det mys med mor & far!

GLAD PÅSK!



LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?