Jordgubbsbakelse i solen!

Det blev några härliga timmar på Cattas altán i Söndrum!
Jag & Catta gick till konditoriet och köpte oss varsin somrig jordgubbsbakelse som vi sedan avnjöt i solen,
sedan slumrade vi i solen och ännu lite senare tog vi oss en liten promenad bland husen.
När jag kom hem hade jag en passande tvättid och när maskinerna snurrade tog jag mig en löprunda i den sena eftermiddagen! Vid strax innan åtta kom Björn & Simon hit och fixade en god kräftsallad!
Björn fixade maten och Simon diskade, vilken LYX!
Vi har sett på Bröllopsfotografen
och nu ska jag lägga mig i min
nybäddade säng!

Sussa gott!
P & K



Jordgubbsbakelser & bara ben med fina Catta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?