Heldag på jobbet!

Idag har jag inte så värst mycket att rapportera!
Jag har jobbat heldag på jobbet, som började med ett
frukostmöte med både Jennie & nya butikschefen Malin.
Vid lunch kom JP på återbesök & vi tog en lunch tillsammans.
Vi gick förbi IdaAnnen Etage, JP fick lite puts och jag bokade en ny tid
i Augusti, bäst att vara i tid hos Ida!
Sedan har jag pulat i butiken hela dagen tills stängning.
När jag kom hem var huvudet tungt som bly, men benen lätta
så jag stack ut på en löprunda!
5 km med lätta steg, inte varje dag det inte!

Nu har jag tryckt i mig pannbiff, potatis & gräddsås, ser på Hockeyn
& borde plugga!

Hoppas ni haft en härlig dag mina vänner!
P & K


Svängde förbi HM & denna vita kreation fick följa med hem,
presentkortsfynd, me Like!

Kommentarer
Postat av: Bella

En sån har jag me, älskar den :)

2010-04-20 / 01:45:27     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?