Full rull!

Tänk att de ledigaste dagarna ganska ofta ändå blir de dagar då man stressar mest,
åtminstone jag själv..
Var en tidig morgon i stallet för att ta hand om hästarna & rida ett jack-löst premiärpass utomhus!
Jag & P tränade på banan i solen och njöt!
Efter stallet var det att skynda hem för dusch och sedan möta Simon, dra en sväng på stan,
sedan skynda som tusan hem, tur att min cykel rullar ruggigt bra!
Vid tre skulle jag möta Catta och kunde andas ut :-)
Vi skulle ha cyklat till Möllegård för glass, men vädret gjorde oss lite besvikna så vi tog bilen istället.
Efter att ha avnjutit den bästa glassen tog vi en sväng ut till Cattas fina sommarstuga i Särdal :-)

Nu måste jag åter skynda!
Ska iväg på Kalajs!
Ha en härlig lördagkväll!


Köpa blommor me Simon


Mysa med Catta!


NU: Redo för kalas!

Kommentarer
Postat av: Marieh

Vilket fantastiskt fint hår du har!

2010-04-15 / 12:20:18     URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: Elin

TACK så mycket Marieh :-)

2010-04-16 / 23:59:50     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?