Fake it till you make it!

Igår var jag ju som sagt rätt nedslagen av fruktansvärt halsont & förkylning!
Men med plugg, jobb & stall på schemat finns det inget som heter vila!
Det var bara att droppa i ClearEyes, borsta på lite mer foundation än vanligt & sätta en blomma i håret -
Fake it till you make it!
Chefen tyckte snarare att jag såg pigg ut på jobbet, Lyckat!
Direkt när jag var klar på jobbet bar det vidare ut till stallet, där det trots allt fick bli ett lyckat
jogging-pass på P. Han var väldigt fin och mjuk att rida!
Direkt efter stallet körde jag hem till Elin, blev serverad världens godaste köttförssås av mästerkocken!
Sedan blev det Plugg,plugg,plugg ända in på småtimmarna!

Nu ska jag försöka fejka lika bra idag & kurrera min hals med varma drycker!
Ha en toppendag mina vänner!
P & K


Vi skålar i kaffe för att hålla oss vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?