"En annan dag"

Nu har mina fina fina föräldrar åkt hem för den här gången.
Jag har varit ute på en löprunda i mina nya Tights och jäklar sikken energi benen fick av dem!
En riktigt bra grejj må jag sejj!
Har även tagit mej en liten cykeltur på min nya bike bort till videobutiken och lämnat igen lite filmer.
Så nu blir det dusch och sedan tros jag hamna hemma i Elin BH's soffa för att grina ikapp till "dagboken"
P har givetvis fått besök idag med, men denna helgen har blivit en riktig vilohelg från sadeln -
ganska skönt för både mig och P, försöker jag i alla fall intala mig...
Imorn är det åter upp på hästen igen, ordagrant!
Ridning
Möte
&
Skola
står på schemat!

Ha en mysig kväll!
P & K


Blev en mysig annandags-fika med mamma & pappa innan de åkte
&
sedan en löptur , Bra Deal! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?