Däckad & skuren!

Idag har jag haft en förmiddag med fixing!
Tyvärr fick skolan bli lite lidande då det faktiskt är jäkligt svårt att dela på sig..
Begav mig till vårdcentralen för att kolla upp alla mina prickar idag hos en jäkligt trevlig läkare!
Fick en remiss till hud..
Men fick faktiskt skära bort en liten en på en gång, då jag ville ha bort den oavsett om det behövdes eller inte, så det var gött! Eller ja, sprutan med bedövning är ju sådär lagom skön, men nu är den väck åtminstone! :-)
Efter några minuter på kirurgbordet, fick jag några stygn och ett stort plåster på magen, så grannt!
Sedan blev det att åka vidare ut till grabbarna på Däckonomen för att byta till sommardäck!
Så nu är däcken på, vinterdäcken förvarar de där, samt att de lagade mitt högra bakdäck som har haft pys-punka en längre tid - för endast 400:-!
Bra pris, Bra service & Bra hjälp!
Med nya pumpade däck svängde jag in på Willys för att handla lite smått till ikväll
Nu har jag ätit lite lunch med och ska cykla in till jobbet!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?