Bokstavskombinationer!

Jag har inte mycket till lustigheter att meddela idag heller, det är bara plugg inför fredagens tenta som gäller!
Jag försöker trycka in allt i en redan fullproppad hjärna, som matas in med ny information hela tiden!
Jag börjar undra hur mycket som egentligen får plats!?!
Om hjärnan kan svullna undrar jag faktiskt om detta inte just inträffat!
Jag försöker memorera in bokstavskombinationer för stadierna i alla teorier, för att revidera omfattningen av all ny info! Just nu mantrar jag NSU, MESSS, ÖSTEN, MSS, FFP, m.fl!
Huvudet värker, handleden smärtar och rösten sviker - det är rent utsagt djävulusiskt! ;-)
Vi har kört förhör hela kvällen, så intensivt att vi glömde bort att man ska äta! Slutade med att vi samlade små-mynt och ringde på hemkörning av kebab! Höjden av lathet är bra rätt ibland!
Efteråt blandades frågorna inför tentan med en övertrött rap-tävling - Fräscht..

Nu ska jag nussa & imorn är det sista rycket!
Sleep tight!


De talar sitt tydliga språk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?