Underbara soliga morgon!

Har precis vaknat upp till en underbart solig september morgon! Känner mej faktiskt riktigt pigg idag, har gjort en stor frukost och ska alldeles strax åka ut till P och rida lite i det vackra vädret :-) Sedan efter lunch ska jag hem till Elin och plugga lite på hemtentan, känns skönt att den börjar ta form och nu har jag gjort det jobbigaste! Nu har jag även nästan läst hela kapitlet om biologisk psykologi, det är sådär trevlig gonatt läsning om hjärnan och nervsystemet ;-) Jag ska försöka ha en relativt lugn dag idag, borde ringa vårdcentralen också så de kan hjälpa mej att få ordning på min lilla sjuka och ikväll blir det en kvällsfika med Bella!

Ha en härlig dag i solen!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?