Underbara, älskade vän!

Idag när jag kom hem och hämtade posten blev jag så himla glad! Vet inte när jag blev så glad över något senast! Jag hade fått ett oväntat paket på posten av min älskade vän Tessan! Gissa om jag blev glad, hon är ju världens underbaraste! Så himla gulligt att jag började lipa! ;-) Jag är så himla glad att jag har en vän som dej! Tack för all uppskattning, ibland behöver man att muntras upp och hon vet precis vad hon ska säga och när jag behöver det! En äkta riktig vän! Men idag var det något så fantastiskt fint! Jag älskar att få riktig post & när innehållet är så här fint från min älskade vän, blir jag ju bara så himla lycklig!

Tack min underbara Tess! Du är den mest fantastiska & du slutar aldrig att förvåna! ;-)

Glada & lekfulla! Tess & Atlas!


Den bästa post jag någonsin fått!! Gissa om jag ätit
några Åre-praliner ? ;-)

Nu sitter vi uppe på köksfläkten & på kylskåpsdörren! ;-)

Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys! Ha en underbar fredagkväll allihopa!
P & K

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kämpar och fixar så himla duktigt för att få allt att gå ihop så du förtjänade minst sagt en liten godisbit och en tanke från en som bryr sig väldigt mycket om dig! Tack för det fina inlägget du är enormt viktig för mig! Hörs i morgon min pärla! Kysss

2009-09-04 / 23:49:36     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?