T.G.I.F

Vilken fredag mina kära! Full snurr på verksamheten skulle man kunna säga... Klev upp tidigt imorse och redP i ridhuset och grejjade allt färdigt för att sedan kuna sitta i stadsbibblan och plugga hela dagen.. Gjorde en sallad hemma och slängde med så jag inte behövde köpa lunch, kände mej riktigt duktig :-) På bibblan var det galet mkt folk och vid ett bord fann Jag Ida N från Lindas klass sitta och plugga så jag slog mej ner bredvid henne :-) Efter några timmar kom även Madde och joinade, lagom till efter lunch började jag bli lite småseg men det lösta underbara Madde fort genom inköp av Kaffe & choklad ;-) Vid fem-tiden tog jag ett break och gick in till stan och handlade ordentligt! Ni får se bilder på mina nya kärlekar i nästa inlägg ;-) Efter att ha både pluggat och shoppat begav jag mej till gymet och körde ett pass, himla gött att börja helgen så och på söndag tänker jag avsluta på samma vis! :-) Efter att varit duktig och tränat tyckte jag att det satt fint med Pizza och godis, så beställde hemkörning från Bambino till Kalle där vi varit ett gäng och kollat på idol, film och spelat det underbart roliga spelet med andra ord, mitt lag vann såklart! ;-) Kalle, Helén & jag var oslagbara! ;-) Sedan såg vi filmen män som hatar kvinnor för på söndag ska vi gå ett gäng och se 2:an- flickan som lekte med elden! Har varit en härlig kväll och det är alltid lika skön att efter varje fullspäckad dag kommer det alltid en lite lugnare kväll!

Här bjuds lite bilder från dagen! P & K

Madde lunchar mitt i plugget!      Jag får påfyllning av energi!

Skulle kunna lägga upp tusen roliga bilder på Björne från ikväll! Som

jag garvat åt honom! Här försöker Björne få i sig sin SJuuukt starka

maxicana pizza och han får tillslut ge upp! Svettan rinner och håret klibbar

fast i pannan, ansikts färgen är ngt rödare, näsan hans rinner och läpparna

börjar svullna som Helén utryckte det! Gud va det va komiskt! Stackar´n!

Flötiga fredag!                           Janne och Björn teamar i med andra ord!

Det bästa motståndarlaget; Madde, Andreas & Jonte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?