Team building på Tylö!

Jajjemen pust, stonk och smakkelibonk!! Då var vi hemkomna från sjukt roliga och fullspäckade dagar på Tylöbäck! Jag är helt slutkörd och galet mätt! ( vi har fått så mkt mat ju!) Jag tror jag talar för alla i klassen då jag säger att vi haft så himla roligt... Jag har i princip kramp i kinderna för att jag skrattat så mycket :-) Gruppkänslan är fantastisk och den egna självkännedommen har ökat i viss mån :-) Det finns så mycket jag skulle ville skriva för att få uttryck för allt vi gjort och för hur kul vi har haft det! Jag känner mej faktiskt som en del i en stoor familj :-) Men jag är för tömd i huvudet för att skriva mer så ni får ta del av alla tokigheter i bilder istället! Härligt va? ;-)

Sussa gott allihopa!
P & K



Tillitsövning efter bra upptrappning!


Strategi på plankan & blinda studenter i skogen...

Blinda & lyckliga att hittat målet!

Idé-makeri!

Bjoerne B i en grab ;-)             Victor i ett riktigt karate inspirerat hopp!


Team work!


Ewa, Elin & Carro vid middagen    Katta & jag...


Katta körde Yoga med några av oss på stranden imorse! :-) Hur lyxigt!?

Fantastiskt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Fantastiskt det låter! Kul med klasskänsla. Jag åker hem i helgen, och är tillbaka söndag. Kanske ses då? Bor ju nära dig/er då! Ha de fint. Hejjj.

2009-09-04 / 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?