Shoppat loss!

Bilturen till Gekås gick fint bortsett från att vi helt ärligt höll på att blåsa av vägen! Det har helt ärligt varit storm hela dagen!! Väl inne gick vi lös med våra vagnar och plockade på oss massa bra saker & några onödiga, men fortfarande bra saker! ;-) Jag är jättenöjd med allt jag shoppat med mej hem, och så mycket man får för pengarna! ;-) När vi är klara och ska ta oss till bilen vräker regnet ner och vi har varken jacka eller paraply! Efter någon minuts överläggning oss emellan bestämmer vi oss för att springa med kundvagnarna till bilen! Det bara rinner regnvatten längs våra kinder och skorna är minst sagt genomblöta efter att ha klaffsat igenom en mängd djupa pölar! Hur jäkla långt bort ställde vi oss egentligen!? Både Bella & jag irrar runt i skyfallet som yra höns, var i helskotta har vi parkerat bilen?!?! Ingen av oss hittar den! Hur jävla dumt e inte de ;-) När vi efter många minuters letande finner vår kära bil (mycket längre bort än vi trodde) ser vi utan tvekan nybadade ut! Frusna och genomblöta sätter vi oss i bilen och vrider upp värmen på max och styr mot Mc donken! Sjukt gott va det ;-)

Dagens Gekås-fynd var en hålslagare för 20 ynka kronor! ;-)

Här kommer lite bilder från vår lilla utflykt, enjoy! ;-)

Bella piggar upp sej med kaffe     Jag mumsade i mej en renklämma!
& sandwich!

Nöjd Bella...                                 ännu mera nöjd Bella!

Alla mina inköp! Rengörings grejjs, skoljocks, strumpor, trosor, julpapper,

pincet, nagelfil, handdukar, ansiktsmask, resekit, snoddar & spännen m.m


Supernajs & användbar jacka!     Sjukt skön & väldigt söt klänning!


Fräck liten möss-kepa...               Och en bamse-mössa kom med hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?