Seriöst... söndag!?

Go kväll! Hu jeda mej alltså! Ska inte söndag vara en lugn dag!? Jag har helt klart kört effektivitet på nästan max så gott som hela dan ;-) Tog i och för sig sovmorgon så lite söndagskänsla fick jag ju ;-) Sedan åkte jag ut till stallet och P! Släppte ut pållarna i hagen och jag vet inte riktigt vad det var med djuren idag, för sjutton va de hoppa omkring! P & S busade som ett par idioter, men roligt hade dom! Sedan tränade jag och P för Eva i ridhuset, idag gick de så in i backen bra asså! :-) Jättekul! Efteråt fick P lite extra godsaker som fjäsk, som om det skulle hjälpa, imorn kommer det väl vara som att sitta på en träbock ;-) Resten av dagen har spenderats med många vuxenpoäng! Tvätta, städa, laga mat och fixa matlåda och inte minst några timmars plugg! Men nu så blir det en varm dusch och pyssla om min ömma kropp lite... min sjukt långdragna förkylning tar på krafterna och "my body is a mess" Den känns väldigt seg, och nu börjar jag få ont upp mot nacken med, det är helt säkert det jäkla tangentbords-klapprandet! ;-) Dags att ge mej för dagen! :-)

Ha en mysig kväll!
P & K

Färdigtränad P med Eva...         Nöjd, nöjdare P:son efter träningen


Mitt köksbord just nu...              Som tur är har jag ett litet ljus som
                                               doftar vaniljbakelse som lyser upp
                                              plugg-mörkret...

Kommentarer
Postat av: Kalle

Åå vad jag vill ha ett sånt ljus med... Smakar det vaniljbakelse oxå? :)

2009-09-13 / 23:33:03
Postat av: Elin

Haha ja vet inte Kalle! ;-) Har inte vågat smaka, men en bakelse hade suttit fint!

2009-09-13 / 23:36:31     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?