Piruetter, Plugg & Penicillin

Idag gick P som en klocka! Var roligt som tusan, övade mkt enkla byten och anslag till piruetter, nu är vi ju inte nära att få till det helt, men vi övar och det tar sej åtminstone! :-) Sedan fick alla pållarna gå ut i hagen och mysa.. Jag åkte hem och tog en raggardusch och åt lite mellis, sedan hoppade jag och datan upp på cykeln och trampade till Elin, för några timmars plugg. Idag var vi mycket effektivare än sist så nu har vi inte alls mycket kvar på vår del om utvecklingspsykologi.. Nu har jag precis besökt doktorn med för min jäkla förkylning har hållt i sig i en månad nu så jag börjar bli för jä*la trött på den, så nu fick jag faktiskt en penicillinkur som jag ska knapra i tio dagar, hoppas den hjälper! :-) Nu ska jag, Elin & Polly ut på promenad i det vackra vädret!

Hörs senare!
P & K

Supersöta Polly!                         plugging place...

Elin fixar kaffe till mej i hennes      Pluggar järnet ;-)
nya kaffemaskin! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?