Pannkakor,plugg & promenad!

Jajjemen då var denna lördag också till ända... Dagen har varit himla fin och full med möjligheter ;-) På  jobbet gick det fint, var skönt att vi var full styrka på plats så vi kunde ägna oss åt kunderna ordentligt! Efter jobbet åkte jag ut till min älskade P och tittade till honom, det var i princip allt för Amanda hade redan fixat allt åt mej, så himla snällt!!! Så jag & P tog bara en liten promenix... Väl hemma efter en heldag ställde jag mej vid spisen och stekte pannkisar! Jag var så tokigt sugen på det! Var alldeles för länge sedan jag åt pankisar, på den "gamla goda tiden" åt jag alltid pannkaks-lunch med farmor & farfar på tisdagarna hemma i Värmland, men nu får jag steka min egna... Vid strax efter sju kom Björn över och vi försökte plugga lite och vi lyckades i alla fall diskutera igenom emotion- & motivationskapitlet en del.. Sedan kom Rebecca och vi drack lite kaffe och snackade om lite allt möjligt sådär :-) Vid halv tio tog vi en mysig kvällspromenad in till stan och hyrde filmhemmakväll, idag valde jag film och det blev Marley & Me, har velat se den jättelänge och med tanke på gårdagens tunga film fick det bli en mysig idag innan det blir läskig bio imorn igen ;-) Nu ska jag försöka läsa lite innan ögonlocken faller igen...

Sussa gott så hörs vi imorn!
P & K


Redo för jobb...


Hade stek-along med pappa       Goda pannkisar med sylt från

i tele, för att psyka honom att    Särdals kvarn :-)

jag är bättre på att steka

pannkisar på tid! ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej tjejen! Vilken sida var det du köpt din almenacka på, och hur lång tid tog det innan du fick den? Kom på att jag skulle kunna ge en sån i present...:-)

Ses i veckan! kram

2009-09-27 / 19:51:22     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?