Göteborg tur & retur

Började söndagsmorgonen i stallet och tränade med P i ridhuset och han kändes stundtals riktigt fin! :-) Sedan fick de gå ut i hagen i några timmar medan vi fixade... Runt lunch tid satte vi oss i min för dagen sjuukt najsiga bil! ;-) Lite skillnad mot min skrolla om man säger så! Så himla skönt med automat med, speciellt när man ska köra släp! Bilturen var ett rent nöje! :-) Sedan kikade vi på några ekipage under Conrads-träningen, vilket alltid är lika inspirerande! Söta Johanna var på plats med..  Var väldigt kul att se henne och på tisdag kommer hon ner hit! :-) Jag varvade hästtittandet med lite plugg, effektiv värre! vid 5-tiden lastade vi Fererro och körde tillbaka mot Halmstad! F stod jättelugnt i transporten hela resan, och nu har vi alla hästarna hemma igen... Jag & Amanda tog en kvällspromenad med våra kärlekar i den sköna kvällen! Nu ligger jag strandad i soffan, dricker ett glas vin, läser lite psykologi och kikar på mysiga filmen Kärleken checkar in :-)

Imorgon börjar jag dagen med jobb, sedan blir det stallet och resterande av dagen ska ägnas åt plugg!

Mysig söndagkväll på er allihopa!
P & K

Varvar att titta på duktiga ekipaga med att plugga psykoligi i ett ruggigt
ridhus, tur att jag hade några Digestive bars med mej ;-)

Sydney & Panther gosar...          Pussas med kärleken!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?