Godis-frossa & tjejsnack!

Dagen fortsattes med lite jobb efter stallet... Det var väldigt lugnt på stan idag så när jag slutat tog jag mej en tur runt i lite butiker och kikade om jag kunda finna nåt intressant... Provade en väldigt fin jackaVila som det snackats mkt om, den var hur fin som helst, bara älskar den stora kragen och hur den är skuren samt färgen, marinblå! Tyvärr är jag lite för kort för den :-( Ser lite ut som ett tält när den går ända ner till och lite över knäna till och med... Sedan avslutades kvällen på bästa tänkbara sätt! Idol och en stor skål, eller för att vara mer korrekt två stora skålar med godis och en Bella! Supermysigt! Nu har jag pluggat lite och nu är det dags att sussa för imorgon väntar en heldag i skolan, P får ta en välförtjänt vilodag!

Sussa gott allihopa!
P & K


Lill-lördag ju! ;-)

Fina fina Bella!                            Nöjd & proppmätt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?