Fullspäckad start på veckan!

Klev upp tidigt imorse och åkte ut till P och fixade allt fort som attan och gick en promenad med prinsen, hans inte med någon ridning idag så han fick få en välförtjänt vilodag! Efter stallet gjorde jag några nödvändiga ärenden på stan.. Hann såklart springa in i massa härligt och saknat folk! Mötte underbara Alex när hon köpte frulle på Skånskan så jag följde med henne in på Levis och kollade in om hon hade nåt nice utbud i butiken och faktiskt så hittade jag en superschysst dunjacka som jag kommer slå till på lagom till lönigen! På väg till bilen sprang jag in i Anna från min pedagogikklass och hon hade fått en underbar son för 4 veckor sedan! Så himla härligt, Grattis!! Sedan bar det av i il-fart till skolan där jag mötte upp grabbsen för lite plugg. Idag fick vi äntligen in tentan, och det känns så sjuukt gött att den är inne! Nu är det fokus på seminariet på onsdag och sedan är det -plugg inför tentan som gäller! Efter skolan skulle jag träna men insåg ganska fort att kroppen hellre ville vila och jag fastnade med en kaffekopp i soffan hemma hos Bella & Daniel. Sedan trampade jag och Bella in till jobbet för utbildning och möte! Himla bra och roligt faktiskt, fick dock lite träsmak i baken efter allt sittande denna dag men vi bjöds ju på fika dubbelt upp så ska inte klaga ;-) LinusBrunngård hade en riktigt bra och givande utbildning och jag har lärt mej en hel del nya saker, så nu känner jag mej bra! ;-) Efter utbildning fortsatte vi med möte inne på EH med varm choklad! Och nu är jag äntligen hemma i soffan och försöker plugga men huvudet känns tungt och det är Hollywood fruar på Tv ju... Går sådär bra för mej!

Dags att ladda batterierna inför morgondagen!
Sweet dreams you all!
P & K

Härliga grabbarna käkar välbehövlig
lunch!


Nånting händer... Det är nåt skumt på gång ;-)

Här var det livat & suddigt!        Goa fina Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?