En så kallad pluggdag...

Idag har jag haft en väldigt slapp dag måste jag säga... Vid halv tio satt jag på cykeln påväg hem till Elin, för idag skulle vi ha en seriös pluggdag! Det gick sådär måste jag erkänna, vi var inte direkt de bästa på att fokusera idag... Vi satt mest och snackade häst och lite annat skoj, som var bra mycket roligare än plugget! Vi gjorde ett par tappra försök att fokusera men det varade aldrig särskillt länge, så vid ett-tiden började vi även bli hungriga och vi tog med Polly(Elins söta vovve) och tog en lite promenad till Neelys corner och köpte thai som vi gluffsade i oss på balkongen, mycket gött! Sedan åkte jag ut till P och fixade lite, han har fått nya skor idag så han fick en promenad dag idag... Vid halv sju mötte jag upp lite gött folk hemma hos Kalle på gladan för att se på fotbollen... Sverige var ju rätt pinsamma och matchen var ju lam överlag säger jag med min expertkompetens inom fotbollens värld! ;-) Men tillslut så gick det ju i alla fall vägen! Sedan var det idol också, men tror att min favorit Jon från igår fortfarande håller i sig :-) Efter all tv-underhållning så var kvällens planer splittrade och många drog till kåren för club gegga! vi var dock några stycken som inte orkade hänga på, så nu ska jag sussa istället! Imorn väntar skola, jobb och stall!

Sussa gott allihopa!
P & K


Polly & Elin är fina!                     Go & Glá med jäkligt god mat!


Ett gott & glatt gäng ser på fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?