En gunga vid havet...

Terminens första föreläsning gick fint, fort men fint! ;-) Det var riktigt kul och vår lärare var väldigt inspirerande att lyssna till- inlevelse minst sagt! :-) Efter skolan gav jag mej hemåt och åt lite mellis, sedan tog jag cykeln och trampade mot havet & östra stranden, behövde komma dit och filosofera, rensa skallen lite efter allt nytt, och bara andas och njuta av en fantastisk eftermiddag i solen! Låg på en stock och halvsov bra länge efter att ha promenarat längs med strandkanten... När jag piggnar på lite får jag den briljanta idén att ta en bild med självutlösaren på mej själv vid havet. lagom ego sådär ;-) Haha toppen är även att jag fastnar! Har hörlurarna invirade i min scarf och mobilen ligger i sin tur i min stängda ficka på min tunga stora tröja.. Haha här har ni resultatet, lagom dumt!


Smidigt värre!

Efter mitt lilla missöde med egen-fotograferingen gick jag bort mot gungställningen och satte mej och gungade! Det var alldeles för längesen! Sjukt härligt att bara gunga, se ut över havet och vara obekymmrad :-) Fick lite sällskap av Madde efte ren stund och jag gick med henne upp i sin urfina stuga! Där blir det kräftskiva vill jag lova, tokmysigt!

Gungar vid havet!                      Fick lite härligt sällskap av Madde!

Gick med upp till Maddes mysiga stuga, jättefin va den!

Madde utanför stugan               Inglasad uteplats

Stolt stug-tjej!                           Jättefint badrum!

Vackert!

Nu har jag parkerat asset i soffan och sett på när årets idol har gått av stapeln, och ätit jättegod kycklinggryta med pasta!

Nanna gott allihopa!
P & K


Kvällens middag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såå underbart med havet!!!

2009-09-08 / 22:05:59     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: jonathan

looove it.

2009-09-09 / 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?