En ego-lördag!

Idag har jag haft en dag med mej själv skulle man kunna säga ;-) Sov jättelänge imorse, så nu känner jag mej ganska så utvilad! :-) Sedan jobbade jag i några timar och det var näst intill kaos på jobbet, så himla mycket folk! Så timmarna gick väldigt fort! :-) Sedan åkte jag ut till stallet och myste med P! På vägen hem svängde jag in på Maxi-söndrum och handlade lite lördags-gottis och pantade flaskor... Sedan har jag spenderat resten av dagen i soffan! Började med bakpotatis och kräftstjärtar med röra tillsammans med vin och mums mums Zelmerlöv på sommarkrysset! Jag gjorde alla kryss men vann inga pengar! Jäkla Måns ;-) Sedan la jag en ansiktsmask, filade fötterna, smörjde in dem och målade naglarna. Åt lite gottis under tiden och nu har jag precis avslutat äteriet med Ben&jerrys och hallon! Vinet får vara kvar lite till och jag ser på någon romantisk komedi på 3:an, lättsamt och skönt! Lite pinsamt att jag inte sett på fotbollen måste jag erkänna för när Sverige spelar brukar jag tycka det är skoj, men det låter här på Nyhem som om de vinner! ;-)

Hoppas ni har en go kväll allihopa! Imorn åker jag upp till Göteborg en sväng för att kika på Conrads-tränig och sedan köra Evas häst hem, jag har fått låna en Audi A6 automat, jag är lagom nöjd med det! ;-)

P & K

Matchade nya Ullared-rutan med
nitbältet...

På väg hem från jobbet!            Älskar att vi har Nissan här i Hstd...


Mys hos mej!


Simpel favorit!!                        Massa ljus i hela lägenheten!


Ta-hand-om-mej-själv kväll!        Monster i ler-mask!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad glad jag blir att se att du tog hand om dig själv igår för en gångs skull! Supersöt i nya rutan från Ullared! Ha en jättebra dag och kör försiktigt i lyx kärran kysss goding!

2009-09-06 / 09:12:12     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Kalle

HAHA! I like monster i lermask!

2009-09-09 / 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?