En duktig söndag!

Jag har hunnit med en hel del på eftermiddagen måste jag säga, så jag känner mej ganska så skönt nöjd :-) Har både städat och tvättat, sedan var jag ju iväg och tränade också, både gym och pass, känns som jag är på G! ;-) Sedan blev det en skön dusch och pyssla om mej själv timme medan tvätten torkade nere i tvättstugan.. Sedan fixade jag lite soppa till middag och nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite mer plugg, medan jag halvkikar lite på tv med! ;-) Har suttit med plugget några timmar under kvällen och lyxat lite med min favorit choklad, det var jag värd!

Natti natti allihopa!
P & K


Mitt godaste mellis, frukt & bär med keso! åt utan

svårighet upp en stor skål efter träningen förut :-)

Mitt söndagsmys!                       Dags för sängen, gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?