En dag på stranden!

Idag har jag & P varit på stranden! Helt underbart har vi haft det och vi fick sällskap med Amanda & Sydney :-) Jag har njutit till fullo hela förmiddagen på Tylösand! Nu har jag fått i mej lite lunch med och ska strax knata iväg till gymet och sedan ska jag faktiskt gå på coren också! Sedan blir det plugg och soffhäng hela kvällen :-)

Ha en soligt skön söndag!
P & K

Nästan framme...                          & framme! P


Det var lite läskigt med skummet från vågorna
tyckte P...


Amanda & Sydney

Red genom fina Tylösands           På väg hem genom den mysiga skogen...

golfbana hem & stötte på en

massa trevligt folk :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

HÄRLIGT!!!

2009-09-22 / 19:23:32     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?