Datakrasch & springmarsch!

Började min morgon i stallet och jag och Amanda bytte hästar idag, riktigt kul! Amanda gjorde ett riktigt bra jobb på P :-) Sedan skyndade jag till jobbet, och hej vad det gick undan i butiken idag! Inte nog med att det var riktigt mycket folk så kraschade hela jäkla kassasystemet för en stund och det blev ju lite tokigt, men vi klarade ut det bra ändå! :-) Vi sprang som galningar för att hinna men kunderna var trevliga och nöjda! Björn kom in när jag slutat för att joina över en kaffe, vi tog en tur in på EH och köpte varsin mugg och satte oss längs med Nissan och snackade lite gojja och njöt av en underbart solig eftermiddag! Björn drog vidare på fotbollsmatchen mellan Halmstad och Helsingborg, som Halmstad vann! Mycket härligt! Jag dröjde mej kvar i den underbara solen på en parkbänk och pluggade lite mer biologisk psykologi :-) Nu ska jag åka ut till Catta för att käka middag och ha en mysig afton!

Ha en underbar kväll!
P & K

Björne river såklart av en Pose!      Läser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?